Wizerunek firmy powstaje w umyśle każdego konsumenta. Jego kontakt z produktami firmy, reklamą, czy też opinia zasłyszana od innych konsumentów ma niebagatelny wpływ przy tworzeniu pozytywnego lub negatywnego obrazu firmy i jej produktów w wymiarze globalnym. Właściwe wykreowanie wizerunku lub zmiana istniejącego to szansa na stworzenie idealnej relacji klient – firma (produkt). 

Podstawą wykreowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy to dokonanie pełnej analizy określającej mocne i słaby strony prowadzonej działalności zarówno w wymiarze zewnętrzym (np. co odróżnia firmę na tle konkurencji) jak również wewnętrznym oraz wyodrębnienie docelowej grupy klientów do której głównie adresowany będzie zarówno produkt jak i przekaz reklamowy. 

Z pełnym zaangażowaniem przeprowadzimy analizę Państwa firmy, co w konsekwencji pozwoli nam zaproponować Państwu spójną strategię wizualizacyjną poprzez stworzenie wyjątkowego logo lub lifting istniejącego oraz określenie pełnej identyfikacji wizualnej. Jesteśmy przekonani, że podjęcie właściwych decyzji w fazie wstępnej pozwoli uniknąć błędów oraz znacznie zmniejszy koszty w przyszłości.

 

Przykład kreacji:

Klient: Pracownia krawiecka "Modifica", Tarnów

  

Zakres prac: Analiza potrzeb (m.in. minimalizacja kosztów reklamy - maksymalizacja efektu), stworzenie nazwy i logotypu - z jednej strony bezpośrednio nasuwającego skojarzenia z przedmiotem działalności, z drugiej strony ze względu na południowe pochodzenie słowa (z j. wł.: zmiana, modyfikacja) nadające wyobrażenie kunsztu włoskich stylistów. Na tej podstawie nasza pracownia reklamy wykonała kompleksowe obrendowanie zewnętrzne lokalu (kaseton LED, tablice, oklejenie witryny folią OWV), studio DTP oraz drukarnia zajęła się przygotowaniem i produkcją materiałów firmowych (ulotki,wizytówki).

           

Dzięki podjętym działaniom "Modyfica" od początku wyróżniała się wśród konkurencyjnych punktów działających na lokalnym rynku, szybko zaistniała w świadomości przyszłych klientów budząc w ich oczach zaufanie i zapewnienie o wysokiej jakości usług. Co istotne, wszystkie działania nie przekroczyły założonego przez Klienta niskiego budżetu.

Inne wybrane prace:

 

 

Wednesday the 16th. 2014 CAREZZA.